• На головну
  • Новини
  • РЕОРГАНІЗАЦІЯ АНДРУШІВСЬКОГО ОБ'ЄДНАНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РЕОРГАНІЗАЦІЯ АНДРУШІВСЬКОГО ОБ'ЄДНАНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію органів Фонду в 15 областях, в т.ч. в Житомирській області.

  Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт – офіс і бек – офіс.
  Фронт – офіси будуть розміщені у кожній адміністративно – територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами, що звертаються за пенсійними послугами.
  Бек – офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).
  Чіткий розподіл на фронт – офіс і бек – офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт – офіс перетворюється по суті на сервісний центр у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек – офісі.
 Сервісні центри створюються на базі відділень Андрушівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області: в Попільнянському районі за адресою - смт. Попільня, вул. Б. Хмельницького, буд. 24А.
 З метою доступності до надання послуг громадянам на даний час Андрушівським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області послуги надаються на віддалених робочих місцях: по Попільнянському району  - Корнинська ОТГ, Андрушківська ОТГ, Квітнева ОТГ (с. Єрчики), Попільнянська ОТГ (с. Котлярка). 
  Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб – портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).
  Водночас ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.